det här är inget liv, det är ett sorgligt substitut

.....

Hej vänner! Ja veckorna går och jag jobbar på. Annars händer det inte speciellt mycket. Det är ett ganska tråkigt liv jag lever just nu. Ínte så att jag går runt och är deppig, jag är mer ingenting. Varken glad eller arg eller ledsen. Men men, någon gång kommer jag väl på vad jag ska göra med mitt liv! I veckan har jag faktiskt umgåtts med Jossan & Hanna två kvällar. I tisdags skypeade vi med Emelie och igår hade vi filmkväll. Riktigt trevligt! Jag fick också presenter efter som jag nyss fyllt år, av Hanna fick jag ett örngott och en supersöt tesil, av Jossan fick jag två fina tavlor och en chokladask. Vi åt också en supergod kycklingsallad och massa godis och glass!
 
 
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Blir i alla fall en tidig kväll i säng eftersom jag lovat hoppa in på resecentrum imorgonbitti... ja ni hör ju vilket fantastiskt liv jag lever..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det är bara några månader tills jag kommer hem och kan göra dig glad igen ;) <3

2012-11-17 » 14:25:35



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback