ett dåligt val, bloggdesign och en bekännelse

.....

Jag gjorde ett dåligt val när jag istället för min iphone 5 tog med mig gamla 3GSen till jobbet imorse. Tanken var ju ganska god, att min nya älskling inte skulle behöva vistas på ett sånt där ställe längre en vanligt. MEN vad jag inte tänkt på var att batteritiden är cirka 547% sämre på den gamla. Så efter tre timmars podcastlyssnande dog mobilen. Och det kan jag säga, att städa på resecentrum är helt okej när man har något att lyssna på men utan.. då är det bara tråkigt! Jaja, till nästa vecka får jag nog ladda ipoden istället, den håller ju ett tag i alla fall! 
 
När jag kom hem så färgade jag håret en gång till så nu är det ännu lite mörkare. Känns fortfarnde galet ovant men jag är supernöjd ändå :) Ikväll har jag mest sysslat med att fixa en ny bloggdesign till Mathilda, den kommer förmodligen upp under morgondagen. Sen har jag kollat på Solsidan och lyssnat på Darin. Ja ni läste helt rätt. Känner att efter igår att jag nog varit lite väl hård mot honom under alla år. Så förlåt Darin, för allt elakt jag sagt. Som du förmodligen inte vet om. Och du kommer förmodligen inte heller läsa detta...
 
Nej nu hörrni! är det dags för premiär av Vem kan slå Filip & Fredrik! Vi hörs! 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback