som allhelgona frost

.....

Näee, rubriken stämmer inte direkt. Det är ingen frost ute, bara blöt och brun höst. Nu börjar jag längta otroligt mycket till vinter och jul. Njuter av helgen och hade en mycket mysig kväll hemma hos Agnes igår. Men trots att det är helg och ledighet så vaknar jag tidigt och kan inte somna om. Imorse vaknade jag av att jag håller min mobil i handen, redo att skriva ett argt mejl till telia. Drömde nämnligen att min nya telefon som jag precis beställt (iphone 5!!) hade kommit men när jag gick för att hämta ut den så visade det sig att det var en helt annan gammal telefon jag fått, haha. Sedan dess har jag legat kvar i sängen, lyssnat på P3 Dokumentär, målat naglarna och ätit godis. Nu ska jag snart gå upp och äta en sen frukost, sen får vi se vad jag ska hitta på den här söndagen.

 
Pizza, chips och Så mycket bättre hemma hos Angie igår ♥

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback