lång sovmorgon

.....

Hej vänner!
Har precis avslutat ett skype-samtal med Emelie som sedan lite mer än en månad tillbaka befinner sig i Australien. (Hennes blogg finns bland länkarna om ni är nyfikna.) Där var klockan runt sju på kvällen och hon skulle strax ut och äta mat, jag satt och åt frukost. Det känns så galet! Haha. 
Idag har jag haft en lång och skön sovmorgon. Jobbar 12:30-17:00 på Alléskolans fritids, jobbade där i måndags och tisdags också så det ska bli kul. Igår var jag hos tandläkaren så jag hann inte jobba, men passade itället på att stanna kvar i stan och boka en klipptid (mitt hår är föööör långt nu!) samt pyssla lite med ett, ja ska vi kalla det "hemligt projekt" som jag jobbat med ett tag nu. Ni kommer få veta när det är klart! Nä nu ska jag ta och samla ihop mina innertofflor, fleecetröjor och regnbyxor och ge mig iväg till jobbet. Vi hörs när vi hörs! 
 
Snitzigt. 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback