vad jag har sagt med lite socker

.....

Här får ni en liten bild på mina fina muffins/cupcakes som jag gjorde till Wilmas dop förra lördagen! Receptet kommer från den fantastiska bloggen Bli min jäst. Tror att jag gått igenom varenda recept där och gjorde ju även dessa halloweencupcakes till Emelies avskedsfest.
 
Det är alltså kladdkakemuffins med dumle och så en klick grädde på toppen! De blev (såklart) inte lika snygga som "orginalen" men jag är i alla fall nöjd med de fina wrapsen. Köpte dekorationspapper på panduro och även de rosa sidenbanden. Lite sött med rosa till dop.. Blommorna är gjorda i sockerpasta men tyvärr fanns det ingen ljusrosa i affären, och jag orkade inte göra egen, så de fick bli mörkrosa. Jag skulle också velat ha en "finare" blommutstickare, den jag använde var lite mer "rolig" eftersom bladen var olika stora. Men jag fick i alla fall mycket beröm för dem och då får jag väl vara nöjd!
 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback