Så skönt! Han verkar vara helt återvunnen och inte som vi trodde mentalt försvunnen

.....

Jaha. Hur gör man det här nu då? Börjar man bara skriva som vanligt igen? Ska man skriva om vad som hänt under de senaste fyra månaderna, eller lämnar man bara det som ett hål i kalendern? Ja jag vet inte riktigt.
 
Äh. Vi kör bara.
 
HEJ IGEN BLOGGEN! Åh vad jag saknat dig (obs! osant. men just nu känns det som att jag har det). Jag vet inte riktigt vad som hände där efter London men jag orkade liksom inte ta tag i det där med att blogga kände jag. Men nu gör vi ett nytt försök, hoppas att det håller i sig längre än sist. Jag har precis börjat jobba på förskolan igen efter en sommar bestående av fyra veckors jobb på HSB och en veckas semester. Häääärligt! MEN jag ska faktiskt ha en veckas semester till eftersom jag och Emelie drar till Sunny Beach i Bulgarien om cirka en och en halv vecka. Ska bli så himla himla roligt! Men sen ska jag jobba fram till jul på Äventyret och efter det hoppas jag att jag kan åka iväg till England och stanna där som au-pair i ett år! Men det hänger på när jag får ta ut min tandställning och eftersom tandläkarna inte verkar ha nån aning om när det ska bli så vet jag inte riktigt när jag kan åka. Men hoppas hoppas att det blir så snart som möjligt!
 
Förutom att jag jobbar så spenderar jag mina dagar med att titta på Galenskaparna & After Shave, lyssna på Galenskaparna & After Shave, läsa böcker om Galenskaparna & After Shave. Typ. (Alltså jag vet att jag är knäpp.)
 
NEHE nu kanske man skulle ta tag i sitt liv. (Och med det menar jag att jag ska kolla på Lyckad nedfrysning av herr Moro igen och tyvärr inte hinner blogga just nu.) PUSSHEJ!
 
 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback