and the bells were ringing out for christmas day.

.....

 
 Igår var det juldag och dags för julfirandet fortsatte. Åt julmat och öppnade julklappar med kusinerna innan det var dags för mig att åka in mot stora staden Jönköping för utgång. Förfestade hos Gabriella innan vi tog en taxi till Sliver (varför har vi börjat åka orimligt mycket taxi på en sträcka som tar kanske 10-15 minuter att gå?). Väl framme upptäckte Gabriella att hon glömt sin inträdesbiljett så hon fick vända med taxin och vi andra gick och satte oss på Amor medans vi väntade. Har inte varit på Amor på så himla länge så det var kul, har ju saknat deras shotbricka! När Gabriella kom tillbaka gick vi vidare till Sliver/Harrys där vi fick köa onödigt länge innan vi tillslut kom in. Så. Mycket. Folk. När vi tillslut dansat färdigt begav sa jag och Emelie hejdå till de övriga och gick för att köpa mat innan Ellen skulle hämta oss och skjutsa oss hem. Då började kvällens största cirkus. Emelie gick till SubWay för att köpa mat och jag gick till Time Out. När jag stått i kön i säkert 20 minuter och äntligen ska få beställa - ja då är kebabköttet slut! Emelie har såklart fått sin mat för längesen och står och väntar utanför. Jag går då från Time Out, tillbaka till SubWay där jag istället får köpa mat till mig och Ellen. När jag har stått i kö där ett tag och ska beställa, då finns det bara 7 bröd kvar, och bara fullkorn. Men vi fick ju mat tillslut och Ellen skjutsade mig, Emelie samt två killar, som jag träffat inne på Time Out och lovat skjuts, hem till Habo. Vilken ÄNGEL hon är! Kom hem och fick smyga tyst tyst runt i rummet för att inte väcka Hugo som sovit där i natt. Åt min macka, tjurade lite för att det inte var en kebab och sov. En väldigt trevlig utgång med väldigt mycket folk! Tack! 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback