och imorgon sveper en dimma in, som en julrusch över staden

.....

Hej vänner!
Konserten igår var superbra! Inte alls långtråkig eller stel som man kan tro när man hör ordet kammarkör. Det var faktiskt riktigt roligt! Efter konserten åt vi mat hemma hos mina släktingar innan jag och mamma gick till Linnéa ett tag. Satt och pratade lite och sen när mamma hade gått hem så kollade jag och Linnéa på hennes skolmusikal och drack drinkar. Mucho mysigt! 
Vi lämnade Motala vid 12 och stannade till på Ica Maxi i Jönköping och julhandlade lite innan vi kom hem (och det var vi inte ensamma om kan jag säga, såå mycket folk!). På eftermiddagen åkte pappa och Oscar åkte på bio och det har nog aldrig varit så tyst och lugnt hemma? Mamma och jag hann i alla fall med att steka köttbullar och fixa julgranen. Och sen myste jag ner mig i min säng och tittade på Jul, Jul, Jul och drack varm choklad. Trots detta så har jag fortfarande inga julkänslor??? Är det snöns frånvaro kanske? Inte ens när jag och Oscar slog in julklappar och lyssnade på julmusik kändes det som att det är jul om två dagar? Kanske är det dags att inse att man börjar bli vuxen... Fy....
 
För övrigt är jag lite stressad över att min julklapp till min broder inte har kommit än. Men den har ju en hel dag till på sig. Ihhhhhhh.....
 
Och här är jag. Godnatt!
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback