arbetslös

.....

Idag har jag för första gången sedan studenten varit ofrivilligt arbetslös. Visade sig att vikariesamordnaren är ledig idag så då blev tydligen alla vikarier också lediga? Skumt. Jag har spenderat dagen med att kolla runt bland lite au pair-familjer eftersom jag eventuellt (ska bara sluta vara så feg) vill åka till England i ett år. Dock är det lite tidigt att börja kolla redan nu kanske, eftersom jag inte ens vet när (eller om) jag vill åka men det är så kul att läsa om alla familjer. Vill flytta in hos dem allihop! Förutom det har jag använt denna lediga dag till att lyssna på les mis, spelat candy crush (har varit fast på bana 65 så länge nu att jag tror jag snart ger upp..) och kollat klipp med Ricky Gervais på youtube. Sån himla väl spenderad tid. Kanske.   
 
 
Imorgon ska jag jobba på mitt "gamla" jobb igen. Dvs. förskolan jag var på från november-februari, världens bästa. Har på riktigt saknat de där barnen varje dag sedan jag slutade. Igår var jag där och lämnade in mina timlistor och möts på gården av att några av dem kommer springande mot mig för att kramas.. Det är ju nästan så att man blir lite rörd.
 
Vi hörs när vi hörs! PUSS!
 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback