att blogga är som att springa

.....

HEJ KOMPIZAR! 
 
Det är sorgligt att jag nu för första gången kommer ha ett hål i min bloggkalender. NOLL (0) inlägg under hela februari... det är inte bra. Vet inte riktigt varför jag inte bloggat något, det är lite som när man ska ut och springa.
Det är ju skitjobbigt när man ska gå upp ur den varma sängen, irra runt i hela huset och leta efter springkläderna, byta om, leta upp ett par hörlurar som INTE trasslat in sig i tre andra par, snöra på sig skorna, försöka få runkeeper att synka, hitta en bra spellista på sportify, bestämma om man måste ha mössa eller ej och när man gjort det DÅ kan man ge sig ut. Sen ska man springa också, springa, springa, springa, stanna till och knyta skorna, springa, springa, springa..... Det är segt, tråkigt och jobbigt.. men också lite lite skönt.. Tillslut är man hemma igen och då kan man bara njuta av känslan av hur duktig man varit.
 
Men nu ska jag alltså övervinna min lathet och börja blogga igen. Eller i alla fall försöka. Fast först.. ska jag ut och springa!
 

Kommentarer
Postat av: Mathilda

wohoo!!

2013-03-05 » 17:10:13
URL: http://themathildakarlsson.blogg.se
Postat av: Emelie

Har längtat efter dagen du uppdaterar och nu är den här!

2013-03-05 » 22:54:19



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback