att tiden går och man blir äldre

.....

Här har det ekat tomt ett tag. Har varit dålig på att uppdatera igen. Förlåt för det. (Ett förlåt riktat till future me som går igenom arkiven lite då och då. Ni andra skiter väl i om jag skriver här eller ej.) 
 
Jag har i alla fall haft en helt FANTASTISK helg och jag tror jag delar upp det i lite olika inlägg om jag ska få med allt. Vi börjar med fredagmorgon (smart va??).
 
I fredags var det ju min födelsedag och jag väcktes (nästan i alla fall) av familjen runt kvart över sex. Ljus, flagga, te och macka på födelsedagsbrickan (en liten guldig sak som enbart används då jag och min bror fyller år) och paket. Mamma lade upp denna otroligt smickrande bild på instagram så då kan jag väl lika gärna visa den här också. 
 
 
Och detta var vad som gömde sig i de fina paketen, en biljett till Helen Sjöholm i februari, en julkalender från Body Shop, en ny bäddmadrass, Breaking Bad säsong 2 och en blender! Så fantastiskt fina saker! 
 
 
 
Efter denna härliga start på dagen var det dags att ta sig till jobbet. Eftersom jag skrivit upp mig på fredagsfika och fredagssamling (på min födelsedag? varför?) bjöd jag på både cupcakes och Alfons Åberg-teater innan vi gick ut. Och när vi precis kommit ut så samlade mina kollegor alla barnen och så sjöng de för mig allihop. Sen fick jag en present också, ett mysiskt brev med hot om kidnappning. (Enligt barnen är det antingen jultomten eller påskharen som kommer och hämtar mig..)
 
 
Hade en, som vanligt, härlig dag på jobbet (OJ vad jag älskar det där stället) och slutade ganska tidigt, vilket var skönt med tanke på allt jag skulle fixa inför kvällen. Men det får jag ta i ett senare inlägg. För nu är jag trött och ska sova. Vi hörs! 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback