du kanske redan vet, jag är oslagbar

.....


Vet inte ens hur jag ska börja förklara hur fantastisk den här mannen var igår. Hade lätt kunnat stanna kvar i fyra timmar istället för två. Men nästa gång så måste jag ha ståplatsbiljett för att sitta stilla till Lars Winnerbäck går ju bara inte, man måste dansa! Men åh vad jag älskade animationerna/filmerna/bilderna på storbildsskärmarna. Speciellt Vem som helst blues och avslutningslåten. Och ÅH.... Avslutningen, en akustisk och låååångsam version av Söndermarken var något av det finaste jag hört. 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Att dansa till Lars Winnerbäck går bra men till Avicii kan du inte dansa!? Du är konstig du...

2013-10-29 » 15:18:53



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback