kära vänner i ljus och i mörker

.....

Hej fina ni! Denna helgen jobbar jag på resecentrum, kul jul. Fast det är faktiskt ganska roligt ändå, eller inte så hemskt tråkigt i alla fall. Det enda som är hemskt är att ställa väckarklockan på 05:00.. Igår hade jag dessutom jättesvårt att somna (tog en tupplur på cirka 1,5 timme efter jobbet - inte så smart) och låg vaken till klockan ett. Så med fyra timmars sömn i kroppen skuttade jag glatt ur sängen i morse. Typ. 
Efter att jag jobbat klart idag gick jag på stan en liten stund. Hann köpa på mig ljuslyktor, ljus och lite smink samt gå till NKD Juice Bar och hämta ut en gratis smoothie innan jag fick springa till bussen. 
 
Städarna/Vakterna är så SKOJIGA på Resecentrum // Condeco till Jönköping! Hell to the YEAH! 
 
Hemma har jag inte gjort speciellt mycket. Filat lite på mitt personliga brev till Au Pair-ansökan, ska försöka bli klar med allt i veckan så att jag kan skicka in det sen.. då ska den bara godkännas och sen börjar matchningsprocessen.. läskigt!
 
Har fastat totalt för låten Min helande tröst just nu, skojar inte när jag säger att den gick på repeat fem gånger om igår. Älskar den! 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback