vi byggde om biografen

.....

God Lördag!
Kom hem strax efter ett i natt efter att ha gjort en kort visit hos släkten i Jonslund innan vi åkte hemåt. Fick supergod mat och pratade ett tag. Sedan fick jag köra hem och då hade det börjat ösregna så det var lite svårt att se, dessutom var det tydligen populärt att hänga på vägen i natt, i alla fall om man var groda eller mus. Men vi kom hem med inte allt för många döda djur på vårt samvete i alla fall.
Idag vaknade jag vid elva och startade upp datorn för att kolla in Pers medverkan i Doobidoo igår, samt äta choklad och dricka te till frukost.
Annars har jag idag inte gjort så mycket, möblerat om min bror rum, städat mitt eget och tittat på några avsnitt av Tornado. Ikväll ska jag, Emelie och Hanna på bio och imorgon ska vi åka till Ullared! Hoppas på att det inte är lika mycket folk där som det varit idag för det har varit lååånga köer in, blä!
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback