kom hem nu

.....

Hej! Det gick bra med kakan! Den stelnade tillslut och blev supergod. Tur det, annars hade mitt goda omdöme som konditor sänkts. haha! Fredag idag vilket är helg för de flesta, jag ska dock jobba på Resecentrum i helgen. Party. 
Ska dessutom ha med mig TVÅ nybörjare som jag ska lära upp. Och jag som är så fruktansvärt dålig på att komma ihåg allt jag ska göra när jag är där själv? Mm jaja kommer nog gå skitbra.... 

Ikväll har jag umgåtts lite med mina vänner. Jossan var hemma från Göteborg så då får man ju passa på. Vi var hemma hos Emelie, åt chips och kollade på doobidoo.. vi är så festliga 20-åringar nämligen! Nu ska jag sova och hoppas att jag vaknar lite tidigare än tre minuter innan bussen går den här gången. Vi hörs! 




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback