och bli intervjuade i radion efter tre

.....

Idag har jag haft min intervju med STS! Var grymt nervös innan men det gick bra och jag blev godkänd, yey! Det började med att min kontaktperson på STS ringde upp och så gick vi igenom lite av ansökningspapperna och vad som ska göras och när, sen började själva intervjun och vi bytte från Svenska till Engelska. Jag kände mig SÅ USEL på språket! Hakade upp mig på massa ord och kände mig allmänt dålig. Hon ställde i alla fall 13 frågor och sen pratade vi lite om vad som kommer att hända nu och avslutade med att gå igenom några frågor som jag hade. Tog cirka 45 minuter allt som allt och sen var det klart! Skönt! Måste säga att min kontaktperson på STS är den trevligaste, gladaste och positivaste människa jag någonsin pratat med, jag har aldrig träffat henne men känner ändå hur fantastisk hon är! 
 
Jaha så nu är det alltså på riktigt! Ska bara fylla i 900 papper och skicka in, beställa utdrag ur polisregistret, boka läkartid och bla bla bla bla.. Men jag har 6 månader kvar i Sverige så det hinner jag nog! 
 
Såhär härligt supernervös var jag cirka 30 minuter innan intervjun.
 
 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback