där du trivs och kan va

.....

Ännu en vecka har nått sitt slut och nu har jag varit här i London i 38 dagar - hjälp vad fort tiden har gått! Trivs så himla bra också! Om mindre än två veckor kommer min mamma hit till London och ska bo hos mig en helg. Det ska bli väldigt mysigt såklart! Träffade som sagt Jessica innan, hon kom hit till Hampstead och vi gick runt en stund innan vi satte oss på ett litet ställe borta vid Hampstead Heath och åt lunch. Mycket mysigt! De hade Afternoon Tea där också så det ska vi nog testa på någon gång! Sen var jag tvungen att dra hem eftersom jag skulle börja jobba klockan 15. Spelade spel, kokade pasta, tog hand om lite tvätt, läste högt ur min Swedish Traditionsbok och badade alla barnen. Sen kom mina värdföräldrar hem och jag slutade igen. Helt okej att jobba några timmar och eftersom jag får extra betalt på helgen så är det absolut värt det! Efter att jag slutat fortsatte jag att spela Sänka skepp med T och sen läste vi lite i guinness rekordbok innan han gick och la sig. Tycker verkligen om att hänga med de här ungarna! 
 
När T gått och lagt sig gick jag ner och hämtade mat. Har sedan dess suttit här och försökt få senaste avsnittet av Welcome to Sweden att funka - går sådär. Internetuppkopplingen på mitt rum är inte det bästa och det gör mig galen. Är dessutom galet sötsugen och hade kunnat offra något mycket värdefullt för en marabou just nu. Men kom precis på att jag har glass i frysen. Det får väl duga. Ska hämta den och sen krypa ner i sängen med något avsnitt av En himla många program. Imorgon är det jobbdax igen och när jag är ledig ska jag försöka ta mig in till stan och köpa musikalbiljetter till mig och mamma. Imorgon börjar en ny tunnelbanestrejk här så eventuellt blir det buss några dagar framöver, men det går väl det också.
 
Nu: Bilder! 
 
 
 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback