det står en man i baren och frågar varifrån vi kom

.....

Hej och Glad Påsk på er alla. Hoppas ni har en underbar påskhelg var i världen ni än befinner er.
Igår åkte jag och Moa in till stan för att vi skulle fota lite fina träd i St. James Park, tyvärr hade de nog blommat över för vi hittade inga. Men vi gick en runda inne i London istället, förbi Buckingham Palace och Picadilly. Gick in på Fortnum & Mason och tittade på massa fina och löjligt dyra saker. Senare på kvällen kom Moa hem till mig och vi lagade middag och drack vin innan vi åkte iväg till puben i Camden där vi dansade, drack mer vin och hängde med lite härliga människor. En grymt rolig kväll helt enkelt! 
 
 
 
 Fick en rundtur i Sävsjö av Moa och visade henne Habo. Man älskar ju google maps!

Tog lite selfies. Mucho snygga. Haha!

Idag är det ju påskafton och om några timmar kommer Moa och en kompis till henne hit. Vi ska laga svensk påskmat och fira lite, det ska bli jättekul! Så länge hänger jag i soffan med min nya favoritmellis - (yougurt, banan, jordgubbar, blåbär, valnötter och choklad) och några avsnitt av Extras. 
 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback