genom vitt och svart och grått

.....

Eftersom jag var deppig efter incidenten med systemkameran kände jag att lite shopping kunde behövas. Åkte till Oxford Street och spenderade lite pengar och sen helt plötsligt så blev jag mycket gladare igen. Konstigt att det kan vara så kul. 
 
Alla (verkligen alla) kläder jag har med mig från Sverige är antingen grå, svarta, vita eller beigea. Är därför i stort behov av lite färg i garderoben. Lyckades ändå gå ifrån H&M med den här? Bra jobbat!
 
På forever21 gick det lite bättre och jag hittade denna färgbomb, för att balansera upp detta lyckade köp plockade jag såklart också på mig en luvtröja i grått. Tänkte ha den när (om) jag skulle få för mig att träna. 
 
Gick till Victoria's Secret och köpte lite underkläder också. Tror att VS har världens bästa trosor och vill aldrig någonsin köpa några andra. (Undra om min plånbok tycker samma sak?)
 
Parfym och Shower Gel från Body Shop. Älskar båda två! (Detta är egentligen fusk för de köpte jag förra veckan)
 
Efter snart tre veckor med shampoo och balsam från Jane Hellen är mitt redan ganska skadade hår i ett hemskt skick. Tog till slut tag i det och köpte med mig detta från Boots.
 
 
Men vad hände? Blev detta en modeblogg nu? Usch och tvi, nu gäller det att passa sig, snart kanske jag börjar lägga upp "dagens outfit" också. 
Nu ska jag ta och kolla på Breaking Bad innan jag går och lägger mig, imorgon ska vi iväg och simma med barnen igen. 

Kommentarer
Postat av: ellen

jättefin rosa blus!!!!

2014-04-10 » 11:21:28
Postat av: ellen

...och det andra va fint också.... nice save..

2014-04-10 » 11:22:12



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback