nu har alla semester

.....

Hej vänner. Nu har jag semester! Idag har jag haft en fullspäckad dag. Jobbade först på morgonen som vanligt och sen tog jag en lång frukost och kollade på lite tv-program jag missat. Sen begav jag mig ut och sprang en runda (andra dagen i rad, heja mig!) innan jag kastade i mig en skål yougurt till lunch och sen var det dags att jobba igen. Jobbade från klockan ett idag ända tills nu ikväll så är ganska slut. Men det gick bra ändå, var ensam med H och O nästan hela eftermiddagen och vi spelade spel, pusslade och sen lagade jag mat. L kom sedan hem och lämnade T, som varit på hockey camp hela dagen och de åt medans hon gjorde några ärenden här i Hampstead. När pojkarna ätit, borstat tänder och badat så fick de varsinn väska att packa till resan. De packade ner saker och jag lyfte ur saker. På något sätt lyckas fylla sina väskor. T plockade bland annat med sig två stycken klockor. (Inte armbandsur då utan stora klockor.) Men då hade jag precis lyckats få honom att lämna kvar oljefärgen som han först packat ner så då orkade jag inte tjata mer. När pojkarna gått och lagt sig gick jag ner i köket igen, städade i ordning och förberedde de vuxnas mat. L kom ner och vi pratade en stund innan jag gick upp till mitt rum och la mig helt utslagen på sängen. Är inte van vid att jobba så här sent och det ska bli ganska skönt att gå tillbaka till vanliga tider när familjen kommer tillbaka från semestern måste jag säga.
 
Hade nästan tänkt att ge mig iväg till La Crêperie ikväll (var ju inte där förra helgen!) men är ganska mätt så tror jag hoppar det. Det får bli ett besök imorgon istället. Då ska jag eventuellt träffa Moa och Jessica igen, det vore väldigt kul! Nu ska jag ladda inför Graham Norton och eventuellt göra ett besök till godisskåpet i köket. Utbudet där är inget att jubla över direkt, vill någon skicka hit några kilo smågodis tackar jag inte nej!
 
Hur mycket gillar ni min nördiga Harry Pottertröja? Säkert inte mer än vad jag gör!

Kommentarer
Postat av: Caisa

OMG älskar tröjan!! Var köpte du den? En så måste jag köpa nu när jag ska till London i juni!

Svar: Tack! Den är dock inte köpt här utan beställd från USA. Finns på etsy.com! :)
Linnéa Carlsson

2014-04-12 » 08:16:24
URL: http://caisapavift.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback