och säger det här är konst

.....

Om jag har haft ont idag? Ja. Lite. Typ.
Haha, alltså vaknade i morse och hade träningsvärk i varenda muskel jag har. Så den här dagen har jag gått runt och ojat mig som en 80-åring. Men det är väl härligt att känna att man tränat i alla fall! Den absolut bästa sortens smärta även om den är plågsam. Idag har vi varit på museum med barnen. Skulle egentligen till en vikingautställning på British Museum men det blev lite ändrade planer så istället åkte vi till Tate Modern igen och gick på en utställning av Matisse. För att vara modern konst tyckte jag faktiskt att det var väldigt intressant och barnen tyckte verkligen om det. När vi kom ut från Tate gick jag en sväng genom borough market innan jag tog tuben hem. Köpte med mig en brownie från marknaden som jag mumsade i mig innan jag började jobba igen. Efter att kvällens pass var avslutat har jag städat lite på mitt rum och nyss ätit middag. Nu ska jag snart lägga mig i sängen och läsa lite tror jag. Imorgonkväll ska jag träffa Hanna igen vilket ska bli superkul eftersom hon varit hemma i Sverige på tok för länge. Ska fira med en kväll på Nando's, kan väl inte bli annat än succé?! Förutom det har jag inga planer för morgondagen men det är ju onsdag så jag lär inte vara hemma i alla fall.. Kanske åker jag till Primark och köper en tröja som jag inte köpte förra veckan och har ångrat sedan dess. Kanske hamnar jag någon helt annan stans. Man vet aldrig riktigt! Men London är ju London så sysslolös behöver jag nog inte vara i alla fall!
 

Älskar vägen från London Bridge till Tate! South Bank över huvud taget är så himla mysigt, ska absolut ta med mig min kamera dit och fota om det är lite fint väder någon dag (man kan ju hoppas).

Åt lunch på Pizza Express innan utställningen. Fin utsikt! 

Kvällens middag! Lax!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, du lästa min blogg förut (amandaengland.blogg.se), men har tagit bort den nu.. Hitta nyss din och kom på att jag aldrig hört av mig! Jag bor i SW London, men vi skandal kan ses i stan någon dag om du har lust? Maila mig så kan du få mitt nummer om du vill :)

2014-04-23 » 18:26:59



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback