på promenad genom stan

.....

Tänkte bara göra en snabb uppdatering innan jag hastar iväg till Finchley Road för att träffa Moa (och kanske Jessica). Vi ska åka till Notting Hill och Portobello Road Market vilket ska bli väldigt kul! Har inte varit där på sex år så minns inte direkt jättemycket. För övrigt har jag inga planer idag förutom att La Crêperie har öppet igen.. då får man ju passa på liksom. Haha. Jessica har lärt mig att hur man än gör så blir man två saker i London: Fattig och Fet. Det går liksom inte att undvika. Har dessutom hakat på min värdfamiljs udda frukostvanor och äter nu rostat bröd med jordnötssmör och chokladströssel till frukost, varje dag. (Ja mamma det är sant.. chokladströssel!) Det är något Holländskt påhitt tror jag. Sjukt gott i alla fall. Inte speciellt nyttigt dock, jag började ju faktiskt att äta havregrynsgröt till frukost precis innan jag kom hit. Jag kanske ska ge det ett försök igen!
 
Det var ju inte mat det här inlägget skulle handla om... Jaja. Igårkväll åkte jag i alla fall in till la city och mötte upp Hanna i Green Park. Sen gick vi en kvällssightseentur förbi Buckingham Palace och Trafalgar Square bland annat. London är verkligen världens bästa stad. Avslutade kvällen på Ed's Easy Diner där vi drack världens godaste milkshakes (check!) och åt kycklingburgare. Hade hur kul som helst och fick lite ont i magen av allt skrattande (eller så var det kanske för att jag blev sjukt mätt). 
 

 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Helen

Men Linnea!!!!
Jordnötssmör OCH chokladströssel.....
Ja ja men du springer väl bort de kalorierna på dina löprundor i parken ;-)

Kram på dej

2014-04-05 » 12:26:17
Postat av: Madeleine

Hej Linnéa!
Jag har en liten fråga angående au pair grejen. Innan man åker behöver man ju ha 200 barntimmar. Hur hårda är STS på det, och hur kollar de det? Kan man sitta hos sin kusin eller behövs "andra" barn också?
Hoppas du har det bra:)

2014-04-05 » 19:49:04
URL: http://msmadeleine.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback