det är sensommarsverige, jag är påväg härifrån

.....

Hejdär bloggen! Det blev inte så himla mycket uppdaterat ändå. Har faktiskt varit grymt upptagen de här veckorna och inte riktigt prioriterat bloggandet. Har sedan vi hördes sist hunnit med att fira min brors födelsedag, bada i vättern, åka till Hjo och äta fisk, vara i Jonslund hos Hanna, varit ute i Trollhättan, åka till Göteborg, vara på Liseberg, sett After Shave och Anders Eriksson på Lotta på Liseberg, hälsat på mitt gamla jobb och kramat alla fantastiska barn och kollegor där, haft grillkväll med mina vänner, spelat spel med familjen, fikat med mormor, utgång i Jönköping, förfestat hemma hos Elsa på landet (med kattungar!), hänga på vätterstranden, fika på Condeco (både i Göteborg och Jönköping), shoppa, fått träffa Annas nya hundvalp och såklart spenderat mycket mycket mycket tid med vänner och familj! 
 
Nu sitter jag i bilen på väg till Landvetter. Flyger därifrån till Köpenhamn där jag ska byta flyg och åka vidare till Amsterdam. Kommer som sagt inte ha någon internetuppkoppling där så det kommer troligtvis förbli tomt här i två veckor till. Men nu vet ni att jag lever i alla fall. Har haft två helt underbara veckor hemma i Sverige och det känns faktiskt lite jobbigt att åka härifrån nu, men det blir nog bra när jag kommer tillbaka till London och kommer in i rutinerna igen. Ska bara klara av två veckor i Holland först.. 
 
Lite bilder från mina veckor i Sverige:
 

























Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback