häll mig full med svar

.....

Godmorgon. Här kommer ett litet inlägg innan jag börjar jobba. Har precis duschat, ätit frukost och checkat in mig på flyget inför imorgon. Om 24 timmar är jag i Sverige. Har fortfarande inte bestämt mig för om jag ska ta med datorn eller inte. I vilket fall som helst kan det nog bli lite tomt här under augusti eftersom jag i Nederländerna inte kommer ha något internet. 
 
Ska alldeles strax gå ner och börja jobba men tänkte först bara dela med mig av en lista som jag snodde härifrån
 
| En bild på dig som inte är så hemskt fördelaktig |
 Har en sån hatkärlek till den här bilden. Den är verkligen "in the moment" och Moa ser ju superhärlig ut.. men jag ser hemsk ut?! Den där hakan alltså... (På tal om haka och ofördelaktiga bilder så har Moa en vacker bild på mig från i midsommar. Men den tror jag faktiskt inte ska visas upp för någon. Någonsin)
 
| En bild på dig som är mer fördelaktig | 
Samma kväll, exakt två timmar senare. Vi tar en selfie med två dudes(?) och jag lyckas få till ett leende jag aldrig har fångat på bild varken förr eller senare. Det måste varit vinet eller nåt...
 
| Vilken är din senaste googling |
gym swiss cottage
 
| Vad står det i det senaste meddelandet du fick på facebook |
"Kanon! När?"
 
| Vad köpte du senast |
Tvättmedel, rengöring för trägolv och en slags spray man använder när man stryker kläder, haha. 
 
| En bild från i somras (förra året) | 
Gyllene Tider på Ullevi var ju GANSKA fett.

| Vad skulle du vilja lära dig |
Jag vill ju egentligen veta allt om allt. Men skulle verkligen vilja kunna spela gitarr eller piano. Verkligen verkligen.

| Vilket var ditt bästa ämne i skolan |
Svenska, samhällskunskap & historia.

| Kan du åka skateboard |
Har inte provat men med tanke på min motorik skulle jag gissa på: absolut inte

| Vilken är den bästa frukten |
Mango!
 
| Och den bästa grönsaken |
Majs kanske?
 
| Den bästa osten |
SVENSK OST. Typ hushållsost.
 
| Och den bästa gröten | 
Hatar gröt. Ibland tvingar jag i mig havregrynsgröt för att försöka vara lite nyttig. Men gott är det ju inte.

| Det grövsta brottet du har begått |
Jag har råkat sno en banan en gång, det var faktiskt inte meningen. Annars är jag en väldigt laglydig person. Kan väl hända att jag kört lite för fort ibland! 

| En bild från bästa dagen på förra året | 
Lättnaden efter den här dagen alltså. Hatade verkligen att övningsköra, plugga teori och allt vad det innebar att ta körkort. SÅ skönt att slippa det efter det här! 
 

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

Får jag låna denna? :D

2014-08-01 » 14:51:44
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej! Är det i swiss cottage du bor? :)

2014-08-01 » 18:56:13
Postat av: MoaToa

hahaha den bilden alltså, härlig kväll!

2014-08-04 » 16:34:15



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback