innan morgonen kommer

.....

Godmorgon! Klockan är i detta nu 04:57 och jag har precis blivit upplockad av taxin. Har nu cirka en timmes bilfärd framför mig innan jag är framme på Heathrow och vad passar då bättre än att uppdatera bloggen lite? 
Jag har bestämt mig för att inte ta med datorn hem, jag kommer dessutom förmodligen vara ganska upptagen med annat hemma i Sverige och i Holland kommer jag inte ha något internet. Därför kommer det kanske vara lite tomt här under en månads tid. Ska försöka få iväg lite inlägg från mobilen då och då men kan inte lova att det blir så många. 
 
Utanför fönstret i detta nu (oerhört proffsig bloggbild)

 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Oj, blir det en hel månad du blir borta? Ha det så jättebra! :D

2014-08-03 » 00:34:18
URL: http://sanndrasjobergs.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback