kan du höra hur det låter

.....

Hallu. Idag har jag haft en riktigt slappardag. Jobbade i morse, gick sedan upp på mitt rum och tittade på julkalendern innan jag gav mig iväg till barnens skola. 4-åringen hade school play idag och var såå söt utklädd till en liten apa. Efter att showen var slut gick jag hem igen och la mig på sängen. Har spenderat dagen med att kolla på tv-serier på iPaden, gjorde en mugcake med glass till lunch (jag ger upp alla försök om att leva nyttigt nu - för tråkigt!) och passat på att tvätta lite. Vädret här har inte direkt lockat till att gå ut, regn, blåst och kyla. 
 
Nu ska jag kolla på ett avsnitt av Fargo innan jag somnar. Har kommit tre avsnitt in i serien nu men fortfarande inte riktigt vant mig vid att Martin inte pratar brittisk engelska utan istället har en hysterisk Minnesotadialekt. Serien är hur som helst väldigt bra!
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback