om du behagar komma hem från england

.....

God morgon. Det blev totalt fem härliga timmar av sömn innan det var dags att hoppa in i taxin. Där sitter jag i alla fall nu och är påväg mot flygplatsen. Har lite svårt att inse att jag är hemma om några timmar. De senaste veckorna har allt känns så himla bra här - jag har liksom glömt bort att längta hem. Men det ska bli jätteroligt att få träffa familj, släkt och vänner igen. Ska äta massor av svensk mat, dricka bryggkaffe och fira en riktigt mysig jul. 




Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

merry christmas xx

2014-12-21 » 17:48:20
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: Anna

Tips! Titta på "Tack för musiken" med Peter Jöback. Han sjunger "Guldet blev till sand" (såklart!) och lite annat fint. Finns på SVT-play. God jul! /Anna

Svar: Tack för tipset! Ska jag absolut göra!
Linnéa Carlsson

2014-12-23 » 21:43:54



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback