en plats där jag kan vila

.....

Jag är tillbaka! Utvilad och mjuk i kroppen som aldrig förr, kan verkligen rekomendera ett besök på Strandbaden i Falkenberg. Otroligt mysigt och superlyxigt! Fotbad, ångbastu, ansiktsmask, isskrubb (ja det var kallt!), aromabastu, relaxbassäng, hamam, lerinpackning och tropisk bris. Och så eldrummet, en enorm öppen spis med brinnande eld och massvis med nötter, frukt, choklad och te. Fick dessutom en trerättersmiddag på kvällen som var hur god som helst. Och efter frukosten igår tog vi även ett dopp i den 20 meter långa men väldigt grunda varmpoolen med utsikt över havet (eller ja, om det inte varit fruktansvärt dimmigt hade man nog sett havet tror jag). Så vill ni lyxa till det lite i vardagen rekomenderar jag er att gå in här och läsa mer/boka. Tack pappa för julklappen! 

 
När vi checkat ut igår åkte vi hem till farmor för att säga hejdå till henne inför min flytt till England. Blev bjudna på semla också, mycket gott! Efter att semlan var uppäten åkte vi vidare mot Ullared där vi såklart var tvugna att göra ett stopp innan vi åkte hem. Jag köpte faktiskt ovanligt lite men fick i alla fall med mig en hel del nödvändigheter som ska med till London. Samlar allt som ska med i en byrålåda nu, den fylls mer och mer och jag har ingen aning om hur jag ska kunna packa ner mitt liv i en väska på 23 kilo. Men det får bli ett senare bekymmer. 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback