för dit du går, går också jag

.....

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, så fint! Kniper lite i hjärtat på en gammal Duvemåla-fantast när man ser en sådan bild. (Det var jag som tipsade om programmet på SVT:s öppna arkiv förresten ;)

Svar: Ja eller hur? Blev så glad när jag såg den! Åh, hej hej! Kul att du tittade in här! :)
Linnéa Carlsson

2014-03-02 » 21:38:04
Postat av: Anna

Jo, men jag brukar titta in titt som tätt. Man får ju ha några Duvemåla-fantaster i blogglistan ;) Hittade en fin video på youtube som är gjord till "Min lust till dig". Rekommenderas!
/Anna

Svar: Vad kul! Haha, ja precis! Åh vad fin den var, videon alltså ;)
Linnéa Carlsson

2014-03-05 » 20:13:25
Postat av: Anna

Här är länken: http://youtu.be/0pOIeONtrdo
/Anna

2014-03-05 » 20:21:54



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback