gråa dagar

.....

Hej vänner. Klockan är snart ett och jag har ännu inte börjat på min lista med saker som ska göras. Efter att jag ätit frukost kröp jag nämligen tillbaka ner i sängen och har precis gått upp därifrån. Tänkte ta tag i den där städningen av rummet nu, det ser ut som en krigszon här inne. Sen fortsätter jag på listan, ska betala räkningar, skicka tillbaka en av tröjorna jag fick hem till mina värdbarn (ska bytas mot en större storlek) och planera den 3-rättersmeny som jag och min bror ska bjuda mamma och pappa på imorgon. Inte en så kul lista idag kanske, men får väl sätta på en dvd med Galenskaparna och After Shave i bakgrunden så klara jag väl det också. 
 
Kallt, blött och grått ute. Stannar nog inne hela dagen tror jag.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback