här lever vintern lever frost

.....

Hej kära ni! Det är torsdag och jag har jobbat tre av sex jobbdagar denhär veckan, hälften kvar! Fast de 4,5 timmarna jag gör på Resecentrum är som rena semestern jämfört med det schema jag och Emelie har denna veckan. Igår eftermiddag när det körde ihop sig rejält ville vi helst av allt bara lägga oss ner och gråta. Men vi bet ihop och kämpade oss igenom det med! Vi är bäst! Så vill ni ha städhjälp kan ni ju ringa oss (fast helst inte mig, jag hatar att städa egentligen). Efter skitdagen igår hann jag bara hem och ta en snabbdusch innan jag blev hämtad av Emelie igen, då åkte vi in till stan för att gå på bio. Väldigt ovanligt, eller inte. Har aldrig gått på så mycket bio som jag gjort det senaste året, älskar det! Igår var vi i alla fall och såg Frozen och OJ vad bra den var! Alltså på riktigt, en grym film! Fantstisk musik (IDINA MENZEL!), lika fantastisk handling och underbara karaktärer! Ni MÅSTE se den, alltså måste! Trailern finns här, men tycker faktiskt inte att den är så bra. Gör inte filmen rättvisa alls! Men lägger in ett annat fint klipp: 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback