här sitter alla på kafé

.....

Trots all stress har jag haft en väldigt bra dag. Började som sagt på HSB. Var först på HSBs huvudkontor och städade fram till frukost. Efter frukost fick jag några trappor som jag gjorde innan jag tog bussen till Habo igen vid tolv. Lämnade in nycklarna till Resecentrum också, fick så mycket beröm och fina ord av min chef att jag nästan blev tårögd. Känns fint att veta att jag verkligen är omtyckt av mina chefer, även på ett så "meningslöst" jobb som städning. 
Sprang sedan till bussen och hann precis med den, åt min sallad och hoppade av vid Äventyret. Bytte om så snabbt jag kunde och var sedan redo för ytterligare några timmars jobb. Hängde med småbarnen idag, kul men det är verkligen ansträngande, både för kroppen och psyket. Slutade strax innan fyra och tog sedan bilen in till stan där jag mötte upp mina vänner för lite afternoon tea på bryggan. Så otroligt mysigt, och gott!! Åt så att jag blev alldeles proppmätt, scones, frukt och massa kakor. Och så te förstås. Underbart. Har verkligen världens bästa vänner. Kan man ta med dem till London tro? 





Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback