jag var virrig och trött, jag var sliten och nött

.....

Hallå! Hoppas alla haft en trevlig onsdag. Det har i alla fall jag haft, trots att jag var tvungen att gå upp klockan halv sex på morgonen. Det finns inget jag hatar mer än att gå upp tidigt (kanske förutom typ rasism och Paradise Hotel-Jeppe) och på riktigt så vill jag bara gråta när väckarklockan ringer. Men när jag väl kommit iväg till bussen så är det inte så farligt och jobbet är ju ändå helt okej. Speciellt när jag får jobba tillsammans med Emelie, då går tiden fort! Idag har vi hunnit med både kontor, trappor och byggstäd. Har hunnit prata massor, om England, avskedsfest, paradise hotel och mat. Mest mat faktiskt. 
 
Kolla vilken snygg hiss vi hittade idag! Discofeeling!
 
Efter en åttatimmars arbetsdag var jag helt utmattad och har inte gjort något vettigt alls! Om inte äta pannkakor och titta på Grisen i säcken räknas som vettigt, men tror inte det? Nu ska jag kolla på finalen av Paradise och sen sova. Imorgon väntar uppstigning redan klockan fem och sedan åtta timmars arbete till innan jag tar långhelg och kommer tillbaka till HSB på tisdag. 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback