kanske möter vi en vår igen

.....

Det känns verkligen att det är vår i luften nu och solen har skint (100% korrekt böjning av verb?) hela dagen. Efter att jag slutat jobba vid 13:45 kom Gabriella hem till mig och vi var ute och gick i det härliga vädret. Pratade om helgen och England och lite annat som hänt. Gick förbi ICA och köpte sallad innan vi gick hem igen. Satt sedan på mitt rum och åt och pratade ännu mera. När klockan närmade sig fem var Gabriella tvungen att åka eftersom hon skulle spela match, i Borås av alla ställen. Väldigt långt att åka för en match tyckte jag! Men det var i alla fall en mycket trevlig eftermiddag med en av mina finaste vänner. Är så jäkla glad för att jag lyckades få världens bästa vänner, vad har jag gjort för att förtjäna dem? Orkar inte ens tänka på hur länge jag kommer vara borta från dem när jag åker (vilket är om 22 dagar?!?!). Trots det vackra vädret tog jag inga bilder så bjussar istället på en gammal bild på mig och Gabbi. Från Västervik (eller kanske Oskarshamn) 2011.
 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback