måndagsbarn

.....

Goddag bloggis! Det var en väldigt trevlig helg i Göteborg måste jag säga, mycket bus och lek med Hugo & Wilma och kändisspaningar på stan (såg "Johnny" från Känn ingen sorg och gick nästan rakt in i Rolf Allan utanför Lorensbergsteatern). Innan jag åkte hem igår hann jag även men en fika på stan med Åsa, väldigt kul att ses och skönt att få prata av sig en massa om nörderier! 
 
Gustav II Adolf och Moriarty. Staying Alive.
 
Idag är jag hemma och även om klockan bara är tio har jag hunnit städa båda badrummen och köpt presenter till min värdfamilj. (Plus några saker till mig själv... visar sen)
 
Nej men fy vilket meningslöst och supertråkigt inlägg det här blev då. Jaja. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska rummet städas. Hej!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback