minns du duvemåla hage?

.....

Här sitter jag, klockan halv tio en lördagkväll. Äter oliver och dricker rödvin. Jag är verkligen verkligen inte menad att vara 20 år... Lyssnar lite på Duvemåla också. Dels för att det var sjukt längesen jag gjorde det. Dels för att det är det bästa som finns i hela världen. Dels för att det är en vecka kvar till jag och Linnéa ska se Helen Sjöholm live på Spira! Åh, kommer bli bäst! (Såg ju samma konsert i höstas, så jag vet!) 
 
I övrigt har jag inte gjort sådär överdrivet mycket idag. Städat badrummen, varit på systemet, kollat hockeyn. Ungefär så. Imorgon är det utgång på ingång. SISTA gången för mig i Jönköping på länge så det ska bli episkt kul. Hoppas jag. Ser dock mest fram emot att få träffa mina älskade vänner för det har jag inte gjort på hur länge som helst!
 
Älskar den här versionen. Älskar Helen Sjöholm.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback