och städa upp i ditt revir

.....

Hallå! Har gått runt och trott att det varit måndag hela dagen, riktigt skönt att börja jobba på en tisdag måste jag säga. Hade blivit lovad att få jobba med Emelie hela veckan men så blev det inte, istället spenderade jag hela morgonen och förmiddagen på resecentrum. Är så ruttet trött på det stället nu så det finns ju inte. Men förhoppningsvis kommer jag slippa det efter helgens jobb, håller alla tummar jag har (2 st) för det i alla fall. Efter lunch var jag uppe på John Bauer och byggstädade - skolan har blivit kontor nu, galet fina måste jag säga! (I alla fall efter att vi städat färdigt dem) Vid klockan tre var jag tillbaka på resecentrum och städade toaletterna ytterligare en gång innan jag åkte hem. Kan väl sammanfatta dagen som oerhört tråkig men jag hann i alla fall lyssna igenom lite poddar, det är den stora (enda?) fördelen med Resecentrum!
 
Ser det inte väldigt mysigt ut? Nej
 
Jahapp. Fem jobbdagar kvar då, kämpa! Nu ska jag gå ner och göra frukost till imorgon och sen tänkte jag försöka sova. Sov knappt fem timmar inatt eftersom jag låg vaken till klockan halv ett och tänkte på London. Knäppo.
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback