och tomma tal i telefon

.....

Idag har jag varit på Telia, igen. Nu har jag plockat bort min försäkring och spotify premium från min telefon, för att skära ner kostaderna så mycket som möjligt på min telefon. Kommer dock fortfarande få betala drygt 500 kr/mån, vilket känns lite halvkul med tanke på att den knappt kommer användas. Men men, inget att göra åt det. Jag var också på Telia för att låsa upp en begagnad iPhone som jag tänkt använda i England. Har dock inte fått det att fungera än men han sa att det kunde ta upp till fem dagar för Apple att registrera upplåsningen. 
 
 
När jag var på A6 passade jag på att leta lite present till mina värdföräldrar men har så svårt att veta vad jag ska köpa? Funderar på någon ljuslykta från Kosta Boda eller Orrefors - men har ni andra förslag så får ni gärna säga till! Var också inne på Stadium och letade regnkläder (ett måste när man flyttar till London) men hittade inga alls eftersom det tydligen fortfarande är skidsäsong och då finns det ej plats för något annat. Så jag får väl se om jag hittar något på internet jag kan klicka hem. Förövrigt har jag inte gjort så mycket idag. Har mejlat lite med min värdfamiljs nuvarande Au Pair, hon verkar så underbar och jag vet inte hur jag ska kunna ta över efter henne. Hon har varit där i två år! Men bara barnen inte hatar mig så ska det nog gå bra!
 
Nu ska jag ta och titta på några avsnitt av Graham Norton och dricka lite te. Vi hörs!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback