torsdag

.....

Torsdag. Två dagar på HSB och nu tar jag helg. Låter alldeles lagom tycker jag! Ska jobba där sex dagar i rad nästa vecka så måste ladda upp batterierna lite känner jag. Dagen har varit bra, men även om tiden går fort så är dagarna så galet långa! När man slutar på eftermiddagen känns det som om man jobbat ett dygn i stäck. Idag slutade jag och Emelie i Bankeryd så vi fick ta bilen hem, lyx! Åkte förbi Ica och köpte lite fika innan vi körde hem också. Konstaterade också att vi båda kommer bli supersmala när vi är ifrån varandra eftersom vi inte har någon att vräka i oss godsaker tillsammans med, sen började vi disskutera vad vi ska äta när vi kollar på Oscarsgalan - haha!
 
Efter jobbet har jag inte gjort speciellt mycket. Kollade på Sherlock Q&A från Apple Store igår (herregud vad jag älskar Martin, Amanda och Benedict. Fantastiska!) och kollat in vår nya bil som mamma var och hämtade idag. Har dock inte provkört än eftersom jag var så himla trött, så det får jag göra en annan dag!
Nej nu ska jag nog ta och sova. Har gjort en lång lista med saker som ska fixas imorgon, men framförallt ska jag INTE ställa någon väckarklocka på 05:00 och det känns UNDERBART!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback