en natt ett spel

.....

Dag två som arbetslös har passerat. Har inte gjort så mycket, sov ganska länge och åkte in till stan. Köpte blockljus och lakan på ikea (lite random). Åkte sen och hämtade min halsduk hos Agnes och sa hejdå till henne eftersom hon åker till Colombia på onsdag och eventuellt kommer hon inte hem innan jag flyttar till England. Känns helt sjukt att tänka så! Resten av dagen har bestått av att nörda lite Sherlock på tumblr. Så galet fina gifs folk gör, fast sorgliga, jag är mer deppad över gårdagens säsongsfinal nu än vad jag var när jag precis sett det igår. 

Nu ska jag avsluta den här dagen med lite Monopol och så får vi väl se vad jag hittar på imorgon!




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback