sherlock holmes & dr watson

.....

Ni vet hur man (och med man menar jag såklart mig själv) ibland blir sådär besatt av saker. I måndags började jag kolla på Sherlock. BBCs moderna version av Sherlock Holmes. Det är så jävla bra. Så galet bra. Jag har precis kollat klart på säsong två och gråtit hur mycket som helst. Orimligt mycket för att vara en tv-serie, ännu mer orimligt med tanke på att jag inte hade sett en minut Sherlock för en vecka sedan. Men det är bara så mycket känslor, sista avsnittet på säsong två var nästan bara en plåga att se. Ilska, glädje, frustration och sorg. Mixat om vartannat och nedklämt på 1,5 timmes airtime. Jag fick flera gånger pausa eftersom mina glasögon immat igen så att jag inte kunde se någonting. Säsong tre har premiär i Sverige den första februari, men så länge kan jag inte vänta. Måste hitta en stream, typ nu. 
 
 
TACK Åsa som twittrat så mycket om Sherlock att jag tillslut blev för nyfiken för att stå emot. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: banan

JOIN THE FEELS!!

2014-01-14 » 18:13:13



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback