sliten och nött

.....

Efter att ha jobbat 10 timmar med barn som varit lediga lite för länge är man ganska slut i både kropp och huvud. Det är en ljudnivå jag inte riktigt är van vid just nu. Men det var såklart underbart att få träffa alla barn igen, förstår inte hur jag ska överleva utan att få träffa dem varje vecka? Har inte sökt några andra jobb heller, och på fredag blir jag arbetslös. Men det finns verkligen ingenting som jag är sugen på att jobba med just nu. Absolut ingenting. Får väl se om det ändras efter några dagar när jag ruttnat på att vara hemma? Nu tänkte jag i alla fall bara ligga i min säng och vänta på att Paradise Hotel börjar (om tre timmar..) så att jag kan sova sen, imorgon öppnar jag och slutar innan lunch. Sen ska jag åka till tandläkaren och om allt går som planerat kan morgondagen vara den dag jag väntat på i snart 2,5 år. Spännande vaaaaaa?? 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback