eller båtarna lämnar sin hamn

.....

Godkväll! Träffade som sagt Jessica en stund i eftermiddags. Vi åkte till London Bridge och tog en båttur därifrån till London Eye. Dock var det inte riktigt en sån båt som vi hade hoppats på, här satt vi nämnligen under tak. Men vädret var ju inte det bästa så det var väl okej ändå! Efter denna lilla båttur var jag tvungen att åka hem för att passa barnen en kort stund medans min värdpappa skjutsade min värdmammas föräldrar till flygplatsen. Var dock inte ensam med barnen länge innan min värdmamma kom hem och lagade mat och jag gick upp på mitt rum. Har sedan kollat på ännu ett avsnitt av Sherlock och har nu gått över till VM-finalen. Eller. Den är på på tvn i bakgrunden medans jag sitter vid datorn. Snart är det dags att sova, måndag imorgon och sista veckan innan min lilla "semester". Ska bli så skönt! 
 
20 Fenchurch Street, eller "The Walkie-Talkie", som numera har ett svart nät runt fasaden eftersom en konstruktionsmiss gjorde att solstrålarna reflekterades på gatan nedanför och gjorde det olidligt varmt. Så varmt att det gick att steka ägg på fönsterbläcken mitt emot. Detta kan ni se här om ni har lust.

St. Pauls och lite andra fulare hus.

The Shard, som många verkar tro inte är färdigbyggd än. Men det är den, den ska se ut sådär.. av någon anledning.

Tate Modern, mitt hat-/älskställe


Brunt vatten

Jag och Jessica

En bild till
 

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

helt sjukt med ägget ju haha!

Svar: Ja jag vet!! Hahahah!
Linnéa Carlsson

2014-07-13 » 23:15:08
URL: http://vapenbroder.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback