högt ovanför gatorna i stan

.....

Vad bra ni var på att hålla tummarna!!!! Mådde flera hundra gånger bättre när jag vaknade i morse. Låg kvar i sängen tills jag hörde att familjen kom hem. Då duschade jag, klädde på mig och gick ner. Upptäckte verkligen hur mycket jag saknat barnen och min värdmamma visade lite bilder från veckan. Sen skulle de alla iväg igen och jag gick upp på rummet för att börja göra mig i ordning. Åkte in till stan och mötte upp födelsedagsbarnet Danielle, vi gick sedan till en liten restaurang i Covent Garden och åt lunch. Självklart fick hon även en present, en supersnygg mugg från Antropologie (en likandan (fast med D istället för L såklart) som jag köpte till mig själv, älskar dem!). Efter det begav vi oss till dagens huvudattraktion, The Shard! Vi åkte allra högst upp till den 72(!) våningen. Dyrt var det, men det var det värt. Så otroligt häftigt att se London så här högt uppifrån. Efter detta äventyret satt vi på Starbucks i nästan två timmar innan vi avslutade vi dagen med en middag på Fridays. Smaskens!
Jag var ju dock dum i huvudet idag som inte tog med systemkameran så istället får ni nöja er med halvtaskiga mobilbilder:
 
 
 
 
Nu ska jag gå och sova. Jobbar 9.00-11.45 och sedan igen 13.30-19.30. Många timmar alltså, men om bara sex dagar är jag hemma i Sverige igen, wooop!

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

vilken underbar utsikt!!!

2014-07-28 » 02:09:34
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Hej! Flyttar till London den 28 augusti och undrar om du rekommenderar något speciellt att åka och titta på? Någonstans värt att äta?

2014-07-29 » 16:35:42



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback