och äter frukost på altan

.....

Ett litet litet inlägg innan jag somnar för kvällen. Idag började jag klockan 12 igen så jag är lite sliten såhär på kvällen. min plan om att vakna upp utvilad gick inte sådär väldans bra, var fortfarande svintrött när jag vaknade efter nästan 8 timmars sömn?? Det är ju något fel på mig. 
Min VM jobbade idag och jag tog alla tre barnen till skolan. Gick förbi starbucks påvägen hem och satt sedan i solen på trappan och åt frukost och läste Sherlock Holmes. Lyssnade på lite svensk radio också, en riktigt mysig stund. Men började ju jobba redan vid 12 igen. Hämtade H, gick till biblioteket, åt lunch, spelade spel, byggde med play-doh, målade, gjorde tack-kort till lärarna på skolan. Min sista långa dag ensam med honom innan "semestern". Hämtade de två äldsta i skolan när de slutat och sen har jag lagat mat, tvättat, hjälpt till att städa barnens rum och badat dem.Slutade strax innan åtta och har sen duschat och efter det skypeat med min bror i över 1,5 timme. Det måste vara rekord för honom att prata så länge. 
Nu ska jag sova! Vi hörs väl imorgon skulle jag tro!

Nu ser ju inte min frukost så himla god ut men ni ska veta att  jordnötssmörssmörgås + islatte = <3 


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback