så mycket piller så lite sömn

.....

Den här dagen blev ju inte direkt som väntat. Skulle ikväll haft en sista utgång innan jag lämnar London om en vecka. Men vaknade i morse och mådde återigen mycket sämre. Så istället har jag spenderat den här dagen i sängen, försökt att dricka så mycket som möjligt. Har absolut 0 matlust och min föda idag har bestått av enbart chips som jag tvingade i mig efter att mamma ordinerat "chips och avslagen cola" som medicin. Har till och med tvingat i mig lemsip som är det äckligaste jag vet men som funkar oerhört bra mot.. typ allt. Kan väl alltså inte säga att jag haft en speciellt rolig sista dag ensam i huset. Var i väg en kort stund när jag kände mig tillräckligt pigg i eftermiddags och köpte upp halva tescos lager av skvallertidningar tror jag. (Jag tycker att man får göra det när man är sjuk.) Nu ikväll har jag fått flera uppiggande filmer skickat till mig, där några av mina kompisar hemifrån dansar till både Abba och GAS för att jag ska bli lite gladare. Det funkade lite i alla fall..! 
 
Imorgon bitti kommer min kära värdfamilj hem igen och jag hoppas så att jag ska må lite bättre då. Har planerat att möta upp Danielle för en lunch på stan också, hon fyller nämnligen år imorgon. (Precis som Claes Eriksson!). Nu ska jag ta en snabbdusch och sedan återgå till min säng. Vi kan väl alla hålla tummarna för att jag ska få sova hela natten (vet inte hur många gånger jag vaknade i natt) och att jag ska må bättre när jag vaknar? Okidoki! Godnatt!

Det är en kamp med tårar och kräkreflexer när man ska svälja ner en kopp med detta. Men OJ vad mycket bättre man mår!

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

hoppas du mår bättre snart <3

2014-07-27 » 00:19:02
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: j

hej! har du några tips på bra au-pair bloggar? nån som snart åker till sin familj eller nyss har kommit
? :)

2014-07-27 » 14:07:48



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback