sen talar hon med annan röst

.....

Hallå! Min hosta har gjort mig hes på ett extremt irriterande sätt. Jag tappar också rösten helt lite då och då, jobbigt läge när till exempel telefonen ringer här hemma eller när man ska försöka läsa en saga med barnen. Jobbade i alla fall mellan 8.45-11.15 i morse, sen åkte jag iväg till Notting Hill med Jessica och Moa. Vandrade lite planlöst omkring och tittade på alla fina hus. Notting Hill är verkligen superfint! Vi åt lunch på Kitchen & Pantry, ett ställe jag aldrig varit på tidigare men absolut kommer besöka igen. Jag och Jessica stod och tittade på allt gott som fanns där inne en lång stund innan vi kunde bestämma oss för vad vi ville äta. Det blev tillslut två sorters paj, mycket gott och prisvärt! När klockan närmade sig tre tog vi tuben hem till Hampstead/Golders Green igen. Jag tog en dusch och slappade lite när jag kom hem eftersom jag inte behövde börja jobba förens halv fem, skönt. Sen har jag jobbat några timmar och nu ikväll har jag kollat på filmen Notting Hill, bara för att jag blev så sugen på det när vi vandrade runt där idag. 
 
Den här bilden blir de glada över att jag lagt ut. Jessica vet nog inte om att jag tar kort och Moa lutar sig för att inte komma med. Tyvärr den enda bild jag har av mina vänner från dagen. Måste bli bättre på att ta kort alltså!

Nytt favvoställe! Rekomenderas!
 
Nu ska jag gå och lägga mig. Har hällt i mig fyra stora muggar med te idag för att försöka kurera min hals, så det kan eventuellt bli lite svårt att somna.. Jaja, imorgon jobbar jag en kort stund på morgonen och efter det vet jag inte vad jag ska hitta på. Är lite sugen på en promenad längs South Bank igen, det var ett tag sedan. 

Kommentarer
Postat av: Moa

hahaha vacker bild!

2014-07-15 » 15:01:53
Postat av: Moa

hahaha vacker bild!

2014-07-15 » 15:02:00



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback