det är ett gott liv

.....

Jag vet inte vad ni tycker. Men jag tycker att 30 barn är för många barn på ett barnkalas. Lyckligtvis var det ett ganska kort kalas men tror att hela familjen var helt slut när vi kom hem igen. Jag hängde lite på mitt rum, kollade klart på säsong två av Orange och min värdmamma kom upp med mat till mig. Övriga medlemmar i huset hängde i vardagsrummet och kollade på Hollands match mot Mexico. Jubel och skrik hördes ända upp till mig tre våningar upp så jag gick ner för att se de sista minutrarna med dem. Lyckliga Holländare i det här huset ikväll, haha. Efter fotbollen kände jag att jag behövde komma ut lite så passade på att lyssna på Fredriks sommarprogram från idag medan jag gick en promenad i Hampstead. Stannade till utanför la crêperie men stod emot alla impulser att köpa och gick hem och åt ett äpple istället. Då kände jag mig otroligt duktig ända tills min värdmamma sa att det fanns massor av tårta kvar om jag ville ha. För det ville jag ju.

 
Nu ska jag ta och sova lite. Imorgon är det redan måndag igen och pojkarnas sista hela vecka i skolan innan sommarlovet. Har för en gångs skull massor av planer för veckan. Ska träffa en ny tjej som heter Elin imorgon, på tisdag jobbar L igen så jag börjar tidigt, på onsdag ska jag äta hejdålunch med Amanda (som flyttar till Sverige på lördag!) och på torsdag ska jag träffa Danielle igen. Har dessutom två babysitkvällar inbokade. Men det blir nog bra tror jag. Är verkligen på ett glatt humör för tillfället, känner mig så glad och nöjd med allting här och vill aldrig någonsin åka hem. Livet är bra nu hörrni! Godnatt kära följare, vi hörs en annan dag!
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback