du frågar "älskade dom dig ikväll?"

.....

Hallå igen. Här sitter jag hemma framför datorn en fredagkväll. YOLOOOOO. Nä men jag kände mig faktiskt inte 100% pigg idag. Kan dock bero på att eftermiddagen var ganska stressig och att barnen var så otroligt fyllda av energi medans jag var supertrött. 
 
Förmiddagen var däremot hur mysig som helst. Hämtade H vid 12 och gick hem och åt lunch. Han åt pasta med smält ost och smörgås med jordnötssmör. Sen lekte vi länge länge på mitt rum. Bland annat "kasta plasttorpeder upp i luften och få poäng om de nuddar taket", det är en kul lek. Typ. Jag passade på att tvätta lite och sortera i mina garderober. H hann med att hoppa i sängen, skriva sms till Moa (väldigt fina meddelanden fick hon) och hämta kudde, gosedjur och snuttefilt eftersom han bestämt sig för att sova hos mig. Vid halv fyra gick vi tillbaka till skolan för att hämta de de två äldsta barnen. Sen blev det som sagt ganska stressigt och jag kände mig helt slut. Efter att ha varit ensam så mycket med alla tre den här veckan märker jag verkligen hur mycket energi det här "jobbet" kräver. Fick det här smset av min värdmamma idag, vilket gjorde mig glad, det känns som att hon verkligen uppskattar det jag gör och faktiskt "ser" mig mitt i allt kaos som hon har haft hela veckan.


En annan sak som gjorde min kväll lite gladare var när jag la H. Han vill alltid att man ska stanna kvar ett tag i hans rum så jag låg i den stora sägen brevid hans och väntade på att han skulle somna när han plötsligt säger "Linnea... I love you." Då blev jag så rörd att jag tårarna började rinna och jag låg där i mörkret och tänkte på hur lyckligt lottad jag är som hamnade här ändå. När H somnat kom min värdpappa hem så han la T och O medans jag gjorde klart vår mat. Efter det har jag hållt mig på mitt rum, förutom en liten promenad till Tesco där jag köpte mango och choklad. 
 
Imorgon är det lördag och jag ska göra ett nytt försök att sova ut. Lär ju gå bra. Hoppas i alla fall att jag mår bättre när jag vaknar för jag har planerat att träffa Sandra i Hampstead och äta crêpes, mums! På kvällen ska jag förhoppningsvis träffa Amanda också, det är hennes sista helg i London! Nu ska jag i alla fall återgå till min mango, min choklad och OITNB. Pusshej!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback