i parken runt stan

.....

Tjabba tjena. Idag har jag för första gången sedan i måndags tagit mig in till stan. Träffade en tjej som heter Sandra och som har bott här i London i snart en månad. Vi köpte lunch på Wok to Walk och gick och satte oss i Hyde Park. Satt där en bra stund och hade det supertrevligt i det härliga vädret. Gick sedan därifrån till Totally Swedish, den svenska butiken som jag velat besöka så länge! Hade kunnat gå där inne hur länge som helst och njuta men var tyvärr tvungen att skynda iväg till bussen hem. Men köpte i alla fall med mig en marabou och lite lösgodis. Najs! I eftermiddag var jag ensam med H ganska länge. Lite skönt att bara ha ett barn att tänka på för en gångs skull. Även om det barnet är inne i någon slags trotsperiod och absolut inte vill göra som man säger åt honom. Dessutom är han tio gånger mer envis än vad jag någonsin kommer bli. Men efter att vi gråtit, skrattat, kramats, bråkat, ätit hamburgare, lekt och städat färdigt kom L hem med de äldsta barnen. De hade varit och badat hela eftermiddagen, då blev man ju inte lite avundsjuk.
 
 
Ikväll har jag babysit igen, L's kompis är här över helgen så de är ute och äter ikväll. Själv hade jag tänkt mysa ner mig i sängen, titta på film och njuta av min marabou. Men maraboun tog tyvärr slut när jag skrev det här inlägget. Så det får väl bli film utan choklad då. Imorgon är det lördag och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Ska göra ett nytt försök till att verkligen sova ut i alla fall, brukar ju gå sådär. 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback